czwartek, 25 września 2014

„Vademecum numerologii. Znaczenie liczb w Twoim życiu” – Editha Wüst i Sabine Schieferle



http://talizman.pl/9603-vademecum-numerologii-znaczenie-liczb-w-twoim-zyciu-01001928.html

„Autorki wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie, wyjaśniają w jaki sposób numerologia może pomóc w podejmowaniu codziennych decyzji i planowaniu przyszłości. Liczby towarzyszą nam przez całe życie. Mają przyporządkowane aspekty zarówno pozytywne jak i negatywne. Odpowiednio dobrane pomogą nie tylko osiągnąć sukces, ale i zdrowie.
Warto więc przy wyborze imienia dla swojego dziecka czy pupila, skorzystać z numerologicznych wskazówek. Jeśli natomiast planujesz założyć firmę, odpowiednio skomponowana nazwa pozwoli Ci osiągnąć powodzenie” [okładka]
Czy nie zdarzało się Wam wróżyć z liczb? Sugerować się liczbami? Skupiać się na jakimś konkretnym numerze? Myślę, że tak. Liczby są, były i będą w naszym życiu zawsze. Już w młodym wieku na szkolnych zabawach andrzejkowych, wróżyło się z daty urodzenia, czy ilości liter w imieniu. Zawsze lubiłam ten magiczny czas. Było w tym coś nowego, nieprzewidywalnego, niemal mistycznego.

Vademecum numerologii, to podstawowa wiedza z tego zakresu. Autorki w bardzo rzetelny i zrozumiały sposób przedstawiają czytelnikowi czym jest numerologia i co możemy zinterpretować za pomocą liczb. Każdy z nas chce się dowiedzieć więcej o swoim imieniu, dacie urodzenia czy perspektywach w życiu. Autorki piszą, że numerologia jest swego rodzaju zabawą. Zależy od nas, co chcemy wiedzieć, co akurat nas gnębi bądź ciekawi.
Dla osób chcących rozpocząć swoją przygodę z numerologią, obie Panie definiują najważniejsze pojęcia takie jak ezoteryka, doskonałość czy świadomość i postrzeganie.

Każdy z nas ma przypisane dla siebie liczby, które łatwo można przeliczyć. Liczby, o których piszą autorki, to liczba:
- imienia,
- serca,
- osobowości,
- przeznaczenia,
- dnia urodzenia,
- przeznaczenia,
- celu życiowego,
- motywacji.

Zapoznając się z tą publikacją cały czas towarzyszyły mi kartka i ołówek. Czytałam interpretacje swoich liczb i szeroko otwierałam oczy ze zdumienia. Coś w tym jest, bo to niemożliwe, żeby tak bardzo czuć związek ze swoją konkretną liczbą. Pomyślałam, że być może każda z liczb opisana jest w ten sposób, by czytelnik łatwo się z nią utożsamił. Nic bardziej mylnego! Każda inna interpretacja w ogóle do mnie nie pasowała. Najbardziej jednak zaskoczyły mnie liczby imion zwierząt. Większość czytelników mojego bloga wie, że zwierzęta są mi bardzo drogie i są integralną częścią mojego życia. Oczywiście przeliczyłam liczbę imienia mojej suni i doznałam jeszcze większego szoku. Imię idealnie pasuje do charakteru i rasy mojego psa. Co ważne, nigdy nie zastanawiałam się nad imieniem dla Ateny. Gdy adoptowałam maleńką, przestraszoną, ale waleczną suczkę, imię dla niej pojawiło się intuicyjnie. Teraz wiem, że pasuje do niej doskonale.
„Numerologia pomoże ci, aby rozpocząć podejmowanie decyzji w odpowiednim czasie. Tylko wtedy wykorzystasz cały swój potencjał i osiągniesz wiele przy małym zużyciu energii i siły” [1]

Drodzy Czytelnicy jeśli lubicie bawić się liczbami, jeśli chcecie się dowiedzieć jakie liczby kierują Waszym życiem i co oznaczają, polecam Wam jedną z nowszych pozycji Wydawnictwa Studio Astropsychologii – Vademecum numerologii. Znaczenie liczb w Twoim życiu. Obiecuję Wam, że się nie zawiedziecie. Na pewno nie jest to książka na jeden raz. Jak już zaczniecie z niej korzystać, będzie często Wam towarzyszyć. Polecam.

Ocena: 5/6

[1] Editha Wüst i Sabine Schieferle - Vademecum numerologii. Znaczenie liczb w Twoim życiu, Wydawnictwo Studio Astropsychologii, str. 270.

Za możliwość recenzowania książki dziękuję Wydawnictwu Studio Astropsychologii
http://studioastro.pl/

6 komentarzy :

  1. Jeśli ktoś lubi wgłębiać się w tajniki numerologii i go to naprawdę interesuje, to książka na pewno mu się spodoba :). Mi numerologia jest raczej obojętna.
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczbami bawić się nie lubię i nie wierzę w to, że mają one jakieś znaczenie w naszym życiu, dlatego nie skuszę się na tę książkę, gdyż wątpię, aby mnie w pełni usatysfakcjonowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem, co będę w następnej kolejności zamawiać z tego wydawnictwa. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli będę miała szansę- przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zwracam zbytniej uwagi na liczby. Numerologia to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! cudownie piszesz!
    obserwuję i liczę na rewanż
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń