poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zmiany, zmiany, zmiany

Kochani! :)

Mam nadzieję, że mi wybaczycie, że blog ostatnimi czasy świeci pustkami. Przykro mi z tego powodu, bo prowadzenie blogu, to wyjątkowo przyjemne doświadczenie. Mam jednak usprawiedliwienie na ten stan rzeczy. Jak tytuł wskazuje, wokół mojego otoczenia i mojej osoby zachodzi wiele zmian. Są to zmiany pozytywne :), ale najważniejsza jest taka, że w końcu znalazłam pracę i to w zawodzie :) Praca ta wymaga ode mnie wielu poświęceń i przygotowań, dlatego też "lekko" zaniedbałam bloga.

Odnośnie literatury, przeczytałam kilka ciekawych książek, mam też świetne pozycje od Wydawnictwa Studio Astropsychologii i Wydawnictwa MG, ale nie lubię pisać "szybkiej" opinii tylko po to, żeby była. Każdą recenzję analizuję i zastanawiam się czy coś pominęłam. Jest to swego rodzaju proces :) Najbliższe, dwie recenzje chcę zamieścić w przyszły weekend, o ile znów coś mi nie wyskoczy. Kolejne pojawią się dopiero końcem stycznia.

Wszystkich, łącznie z Wydawnictwami przepraszam za moją nieobecność, ale będę nadrabiać :)

Pozdrawiam Was ciepło.

21 komentarzy :

  1. Tak właśnie myślałam, że coś ostatnio u Ciebie pusto. Dobrze, że znalazłaś w pracę w zawodzie, w takich czasach to rzadkość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na Twój powrót z opiniami. I oczywiście gratuluję znalezienia pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby udało się połączyć pracę hobby - chociaż i tak wiem, że Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądałam co jakiś czas do ciebie i właśnie była ,,cisza'', ale dobrze, że już jesteś. Pozdrawiam i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowej pracy! Oby spełniła Twoje oczekiwania :)
    Życzę powodzenia i... czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się znaleźć pracę! Trzymam kciuki, żeby udało Ci się pogodzić ją z prowadzeniem bloga:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje pracy :) w tych czasach znalezienie jej to dosyć trudne i żmudne zadanie. :) Czekam z niecierpliwością na Twój blogowy come back. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja gratuluję, i cierpliwie sobie poczekam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, no zmiany są potrzebne i warte staran. ;) Gratuluję odnalezienia pracy w zawodzie. Faktycznie, nie było Cię tutaj dość troszkę, ale można to wybaczyć. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo ważne aby to co robisz sprawiało Ci przyjemność. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie martw się! Blog to nie obowiązek ani praca. Piszesz wtedy kiedy chcesz, bo kiedy tego nie robisz, mija się to z celem. Dlatego też ja cierpliwie będę oczekiwała recenzji, a ty załatwiaj ważniejsze sprawy w swoim życiu.
    PS Wielkie gratulacje z powodu pracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję że udało ci się znaleźć pracę, czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy z powrotem. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę pomyślności i wielu sukcesów w pracy zawodowej :)
    Ja również nie lubię pisać opinii po" łepkach " i zawsze zajmuje mi to dużo czasu więc tym bardziej czekam na te Twoje "dopieszczone " recenzje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że już jesteś :) to czekam teraz na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  17. POWODZENIA :D
    Obserwuję i zapraszam:
    http://recenzjex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie śpiesz się, każdemu wolno zrobić sobie małe wakacje od blogowania:D

    OdpowiedzUsuń