czwartek, 7 lutego 2013

Słodyczki :)

Kochani, z racji tego że dziś Tłusty Czwartek, a ja chwilowo jestem odcięta od sklepów i tym samym realnych słodyczy ;) postanowiłam pokazać Wam coś, czym zajmuję się od czasu do czasu :)




To są moje "słodkie" prace wykonane z ceramiki, masy termoutwardzalnej i półproduktów. Szkatułeczki już nie mam, bo znalazła swojego właściciela.
Chwilowo prowadziłam bloga o takiej tematyce, ale jednak prace robiłam raz na jakiś czas, a to zdecydowanie za mało ;)
Jeśli macie ochotę na oglądanie, tych moich "słodkości", to raz na jakiś czas mogę wrzucać takiego posta :)
A teraz zabierajcie się za swoje pączki :) Smacznego! :)


26 komentarzy :

  1. Ale masz talent! :) Wstawiaj swoje prace! :) Może napiszesz jakiś post z intstrukcją jak zrobić takie cuda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana jesteś :) Pomyślę nad tą instrukcją ;)

      Usuń
  2. Przecudne te Twoje słodyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na pierwsze zdjęcie myślałam, że to prawdziwa słodkośc, apetytu mi narobiłaś! wracam do swoich pączków.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się takie cudeńka, chętnie bym je pooglądała tu od czasu do czasu:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem obiecuję, że co jakiś czas będę zamieszczać post z takimi "słodkościami" :)

      Usuń
  5. na moje możesz dodawać tego typu wpisy
    masz talent, więc warto się nim dzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałam, że znowu pączki :P. Po pierwszym zdjęciu byłam pewna, że to jakaś słodkość do jedzenia, więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne! Masz talent kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, masz talent. Sama chętnie przygarnęłabym taką słodyczkę. Czekam na kolejne odsłony:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Na początku myślałam, że chcesz nam pokazać, co zrobiłaś do jedzenia na Tłusty Czwartek, a tu proszę... niespodzianka :) Bardzo realistycznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to piękne, wrzucaj, wrzucaj zdjęcia, chętnie nacieszę oko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa, jesteście KOCHANE! Od poniedziałku, po 2 tygodniach laby ;) znów czeka mnie wyczerpujący czas, zatem będę pojawiać się rzadziej, ale na pewno wrzucę kilka "słodkości" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrzucaj koniecznie. Są przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeejku! Jakie one są piękne! W pierwszej chwili, myślałam, że to jest prawdziwe. A robisz coś takiego na zamówienie, jeżeli ktoś kiedyś by baardzo chciał? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jestem w stanie sprostać, to oczywiście, że zrobię :)

      Usuń
  14. cudowne! szczególnie zachwyciło mnie pierwsze zdjęcie! koniecznie chwal się innymi "produktami" :) takiego talentu nie można ukrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne to wygląda, aż zrobiłam się głodna :)
    Nominowałam cię do Libster Awards. Szczegóły na moim blogu: twojatworczosc.blogspot.com
    Jeśli nie masz zamiaru brać udziału w tej zabawie to po prostu zignoruj ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrzucaj, wrzucaj, podoba mi się. A ta szkatułeczka i we mnie znalazłaby właściciela. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :) Nominowałam ciebie do Liebster Blog Award, czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten torcik <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Też czasem się bawię masą :) Ale do Twoich cudeniek to mi dalekooo <3

    OdpowiedzUsuń